Tuesday 28 January 2014

Moj pierwszy post/ Dzien ze mna


Jest dzis wtorek, wybralam sie do kina na ''The Wolf of Wall Street''. Film dosyc dlugi ale nie nudzilam sie na nim i nie zerkalam na godzine wiec uwazam ze seans byl udany. Nie bede pisac o filmie bo nie ma sensu nie mnie oceniac czy dobry czy zly. Milo spedzilam czas.


W drodze powrotnej do domu wybralam sie do The Body Shop:) Zakupilam tam olejek do podgrzewacza Jasmin & White Frangipani Home Fragrance Oil. Mial on 5 gwiazdek na 50 komentarzy i jest one best sellerem wiec skusilam sie na niego. Od razu po wejsciu do domu zapalilam tea light w kominku i skropilam go olejkiem. Zapach szybko rozniosl sie po calym mieszkaniu, jest po prostu piekny. Jego cena to £4.00 za 10ml z karta The Body Shop £3.60, wiec cena nie jest wysoka, mam nadzieje ze bedzie wydajny.

Nastepnym sklepem ktory odwiedzilam byla Zara. Nadal trwaja tam wyprzedaze, uwage moja zwrocily kwieciste spodnie za £9.99 wiec postanowilam je kupic. Oczywiscie jak to ja kupilam na oko, w domu sie jednak okazalo ze sa jak ulal na mnie.Wiec czekam teraz na wiosne  ♥

Milego wieczoru.
Agg
xxx

No comments:

Post a Comment